onsdag 2 januari 2008

The White Stripes - The Hardest Button To Button

Grym låt, fast det är nästan så att videon gör låten, när man bara lyssnar på den så är den inte lika bra som när man ser videon till, så sjukt bra tänkt! Rätt mycket jobb däremot, och hon på trummorna fick nog flytta sig en hel del..

Kul insidergrej, vid filmningen hade de hela 32 st trumset (!) som de sedan skänkte till en musikskola. Här kommer en liten "making of", fastän det är en hel del snack så är det kul att se hur han har tänkt när han ritar på pappret och imiterar en gitarr:



5 kommentarer:

Anonym sa...

svar: hehe okey låter nice [ :

Anonym sa...

Re; Jo, man ser ju upp till dom helsäkra människorna som går att finna. Jag ska som sagt försöka stå upp för mig själv när jag ser mig för vad jag är. :-) Tack för responsen!

Anonym sa...

Men sen finns det ju dom som inte tar emot råd och själva tror att dom ser bra ut och klär sig bra. Dom kan man tyvärr inte göra något åt..

Anonym sa...

Svar: Haha nej du, i Skara har vi bara bussförbindelser och Bert Karlsson, men inget tåg. Dessutom bor jag i ett litet samhälle mellan Skara och Skövde, än så länge.

Bor du i skrapan i Skövde? För det vet jag självklart vart det ligger, högsta våningen där det vajjar som mest eller?

Ha de så bra!
Kram Louise

Anonym sa...

svar: haha jo alldeles för lååångt!