onsdag 9 januari 2008

Världen är för stor..

Ibland känns det som om världen är alldeles för stor, även om man alltid fick höra massa tjat om att varje människa är unik, så har man för många människor som helst att tävla emot? Jag vet inte riktigt om jag har något som jag är "bättre" på än alla andra, nice guys finish last like always.. Well it doesn´t matter, anyone worth having is already taken.. Jag har alltid kärat ner mig i tjejer som redan är upptagna, men det är ju så, man är inte precis ensam i världen, det finns hur många människor som helst, och det finns alltid någon som är bättre än dig, så därför är den du gillar redan upptagen med din konkurrent...

2 kommentarer:

Anonym sa...

På vår skola är media då inte en glidarlinje. Men å andra sidan har dom utvecklat linjen där. Jag läser alla ämnen jag behöver för att kunna läsa vidare sen. Min tvillingsyster går samhälle språk, och jag har minst lika mkt i skolan som henne!

Anonym sa...

haha, okej då.
fast regnjacka i dubbel bemärkelse...