torsdag 3 januari 2008

Problem som vanligt..

Varför går det att klicka på samtliga bilder så att man skickas vidare till bilden i orginalstorlek, förutom just den här skärmdumpen? Blogger gillar inte mig.. Efter att ha sparat om bilden ett par gånger och fått ett raseriutbrott slutade det med att jag slängde ut pizzasalladen genom fönstret.. Jag bor på sjunde våningen, skrämde 2 harar (?), även om det är dåligt att skräpa ner, så kunde jag inte hjälpa det.. Jaja, hararna kanske gillar salladen...

1 kommentar:

Anonym sa...

näe, jag har väldigt väldigt svårt för personer som vägrar inse att en t-shirt strl XXXL och kepsen bakochfram inte längre är så coolt efter att man fyllt fjorton. Särskilt dogge får mig att vilja skada mig själv och alla som råkar vara i närheten.
btw, sallad är inte nedskräpning utan kompostering :)