söndag 6 januari 2008

First rule of clothes

  • När man verkligen vill hitta/behöver nya kläder, hittar man aldrig något som man vill ha, och hittar man något så hittar man allt på en gång, eller så är man pank...

Jag har kollat efter kläder ganska länge nu, och inte hittat nånting alls, nästan så att jag börjar ge upp irl-handeln och gå över till att handla på nätet, så mycket lättare att rätt grejer..

Men nu har jag just hittat en ny linje inom ett märke, där de har börjat göra helgrymma kläder, men de kostar lite mer än vanligt.. Egentligen har jag råd efter jul, men samtidigt sparar jag till en tv och så är det dags att boka tandäkartid.. Snart kommer pengar att flyga åt alla håll, och det känns inte bra..

1 kommentar:

Anonym sa...

haha fan va nice att ha hitta den i kylskåpet. Tyvärr var jag så tråkig och hittade min i sängen, vid sängkanten. Roligare än så blev det inte. Tyvärr.

Får kolla in klippet då, och kanske lägga ut den på bloggen.

Ha de så bra!
Kramar Louise