måndag 3 december 2007

5 Snabba: Mer och mindre rubbat

Drogpåverkad kille skär av sin penis och tunga

Underground-restaurang i Japan låter dig välja ut ett djur som du får ha sex med, och sen får tillagat

återvunna kondomer görs om till hårband

Gamla smutsiga kranar ger godare vatten

Busschaffis onanerar samtidigt som han kör

Den sista kom tvunget med eftersom den var svensk heh, plus att texten har lite roliga citat, känn tex på:

"Han tar fram organet och onanerar framför henne"
-Låter ungefär som att han hade det i fickan eller något, kanske inget att skämta om men ändå. Sen undrar jag var kvinnan befann sig när det hela hände, hann chaffisen få fram den och köra på när hon steg på eller var satt hon egentligen? Eller befann hon sig inte på bussen?

Man får väl akta sig i fortsättningen när man ska åka buss, man vill ju inte hamna i diket bara för att den som kör känner för att göra två saker på samma gång..

3 kommentarer:

Anonym sa...

neej. jag bryr mig inte om konkurrenter :) Egoina är Egoina. vill man läsa Egoina gör man det. dålig förklaring det där.. moha

Anonym sa...

Innovativt folk det finns, tro min ide om begagnade kalsonger som kaffefilter kan bli en hit ändå

TheOneAndOnly sa...

Beror väl på hur billigt du väljer att sälja dem för, annars tvivlar jag på att det blir en hit.. Och då lär du ju inte tjäna någon större hacka om vi säger så ;P