torsdag 20 december 2007

Visa tån!


Satt och letade efter en passande bild till inlägget som jag håller på att skriva, men hittade inget som passade så jag fick nog och sökte på "fuck u", moget jag vet men man måste få ut aggressionerna på nåt sätt, och så får jag upp den här bilden hehe..
.
Äh, nu kom jag av mig.. Tar och packar inför resan imorgon istället.. jag hatar att packa, hade vart perfekt om man kunde göra som trollkarlen Merlin i Disneys Svärdet i stenen, där han förminskar precis allt han äger in i väskan..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Jo det är sant, men jag har inte kunnat uppdatera min förstasida på blogg.se sen jag kom hem idag vid 17.00 och dem som har uppdaterat senast på den sidan är från kl 22.10 sen igår.
Riktigt tråkigt!

Aja ha de så bra!
Kram Louise

Jonka sa...

haha, nej. lite det som är grejen :)

Jonka sa...

tror att han kastade iceballs på den, men älgen var tydligen på betydligt högre lvl än honom

Anonym sa...

för jag fyller inte 18 förrän om 9 månader, och innan dess vill inte mina föräldrar låta mig ha det, de tror jag ska förstöra mina ögon :/
haha, bra att du har koll :)