måndag 26 november 2007

Med den strategin kommer han verkligen få hur mycket sex han vill...

The One And Only Åtalar:

Berusad kille, ~19

Orsak: Being a pieace of shit boyfriend, copycat.. stupid?

Info:

Man träffar ganska ofta speciella människor på fyllan, och det var precis vad jag gjorde i lördags. Där står jag, och snackar om ditten och datten med en snubbe som jag ser upp till, han är ett par år äldre och den person jag skulle vilja bli när jag blir äldre, hur som helst kommer det fram en kille som går samma program som snubben jag samtalar med, och frågar om han får kyssa honom på kinden.

Vi tappar fokus, hur mycket har han druckit egentligen? Efter mycket om och men, och diverse duckingar från killens läppar får vi ur honom att han ikväll har tagit sig an uppdraget att försöka kyssa så många killar som möjligt.

Vi undrar om killen är homo, bi eller möjligtvis testsugen, men han försäkrar att han är hetero, han är rätt bestämd på den punkten och höjer rösten för att övertyga oss om att han absolut inte har haft sex med killar.

Varför gör han detta då? Jo, han hade tänkt ut en plan som gick ut på att han genom att kyssa så många killar som möjligt den kvällen och sen berätta om detta för sin flickvän och att han gjorde detta för hennes skull så skulle han få det bästa sexet med henne någonsin!

Vilken tjej skulle inte falla för en sån uppoffring? Right...

Min kompis är lite besvärad och vill inte direkt bli utsatt för detta, så han försöker få oss att prata på om saken så att killen inte ska kyssa honom, och efter ett tag får vi ur killen att allt inte är som det borde vara med killens flickvän, han har varit otrogen och hon kom på honom, men de är fortfarande tillsammans, och genom detta skulle de enligt honom bli tajtare..

Det är i sådana här situationer som jag undrar varför jag är singel, jag hade varit en grymt mycket bättre pojkvän än honom, men tjejer faller förstås för the bad guys.

Vidare märker vi att han har målat sina naglar svarta, och försöker spinna vidare på idén att han inte är helt hetero, men det slår han bort, han har bara gjort det för att han vill vara cool, som killen 10 meter bort som också har målade naglar, och en hel massa annat, tänk er en goth/emo kille typ, men inte lika mesig och med huvudet på rätt ställe.

Jag frågar honom hur han egentligen tänkte på den punkten, han är klädd i kostym + att han har svartmålade naglar, det går inte direkt ihop, det hade varit en annan femma om han hade varit mer som killen med den stilen, men det är han inte.

Istället framstår han som värsta härmapan och sänker sitt coolness ännu mer, självmål så det buas brutalt.

Straff:

Oh god, snälla låt killens flickvän lämna honom och gör honom till en homomagnet så att han får kyssa så många killar han vill, det förtjänar han.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vet inte faktiskt.. men mitt förra inlägg hade en bild iallafall ;)