tisdag 4 mars 2008

Fast två: kablar

Får gå och kolla/bestämma mig om tv imorgon istället, hann inte med det idag.
Något annat som jag fick kolla upp nu var vilka anslutningsmöjligheter min dator har, nu när jag har laddat upp med en säsong av en serie i hd är det ganska självklart..

Min gamla stationära är inte riktigt gjord för detta ändamål, så det blir den bärbara som får den uppgiften, däremot tänkte jag inte så mycket på just detta när jag köpte den i somras. Skulle ju "bara" plugga på den. Lite smått avundsjuk på en polare som har en bärbar med hdmi-port, hade ju inte varit helt fel om vi säger så..

Har bara vga och s-video på min, får väl se hur det ser ut med vga, kommer ju skaffa en ps3:a sen när det blir dags.. BLU-RAY!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är tyvärr i skolan vid den tiden i morgon. SVT har vett att visa sådana filmer öht, men gör det den tiden då ingen är hemma :Þ